07 november, 2011

Måndag


Ni som har följt mig ett tag, även på min gamla blogg, att jag vill att bloggen ska vara positiv och inspirerande. Men även att det där som inte alltid är positivt skall få plats. Och nu skall det få plats.
Vilken jädrans måndag,
Vaknade upp i ett virvelvarv att katthår överallt, då de verkar ha haft tredje världskiget här hemma.
Trött så i attan, hade nog kunnat sova hela dagen, med världens huvudvärk och en lite skadad själ.
Missade tandläkartiden och att vi hade föreläsning.
Har tusen saker att läsa och skriva och fixa, men jag kan inte tänka.
Mycket att ta in och försöka förstå, men jag tror jag skippar att förstå och tänker på mig själv istället.
Men det är lite vingligt, står inte riktigt med båda fötterna på jorden.
Så ja, jag tänker strunta i allt idag, och inte tycka synd om mig själv, det funkar inte,
men kanske tillåta mig själv att inte vara på världens bästa humör, just idag.

Så...., ja.

1 kommentar:

  1. Det tycker jag låter som en bra idé!
    Tänk bara på dej själv idag (och andra dagar också förstås!). Det är du alltid värd!
    Kram och hoppas du får en någorlunda bra dag trots allt runt omkring idag! =)

    SvaraRadera