29 maj, 2012

Kjolen







Jag har börjat packa.
Nej, eller hur? 
Åker inte förrän söndag, men veckoslutet blir hektiskt så varför inte tänker jag sen då.
Ska vara borta ganska länge,
så jag måste packa smart då väskan inte rymmer alltför mycket.
Resan är min examenspresent till mig själv.



Och ljuset strålar i lägenheten,
kameran gjorde inte riktigt som jag tänkte,
men tyckte att bilderna ändå vart sådär egna på sitt eget vis













Jag tassar omkring i den där kjolen,
som var ett fantastiskt fynd.
Kommer att bli sommarens favorit helt klart,
och den känns så elegant och kvinnlig på något vis.
I just love it.



Skall snart förbereda lite middag,
i form av örtpanerad fisk och hemmagjord potatismos.




Önskar er en fortsatt fin Tisdag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar