27 maj, 2012

Lite bilder från en underbar dag







Då var festligheterna igång, och det skall firas länge.
Sista pusselbiten läggs på torsdag och sedan tar jag ut min examen.
Lyxade till det lite extra i igår,
när jag fick mitt diplom,
mitt bevis på alla timmar som jag lagt ner för att kunna ta min examen.











Fest hela dagen lång,
Sommarvärmen var här, och vi var ute hela dagen.
Packade först in oss i bilen ett gäng,
och for till ett mysigt ställe,
för att grilla och äta tårta och umgås.

Sedan parkerade vi oss ute på vår soliga uteplats,
drack rose och pratade till midnatt.
Jag var i ett lyckorus hela dagen.









Den fina blomman jag fick står där så fin,
och påminner mig och denna fantastiska dag.

Och nu sitter jag här,
mätt i magen efter morsdagsmiddag: nässelsoppa,
och bara mår så gott.



Fin söndag till er.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar