04 april, 2013

Thé och sånt





Försöker knåpa ihop någon sorts packning,
inför en weekend i huvudstaden. 
Brist på både frisk luft och motion gör att jag är aningen långsammare,
Tänker mig vår där i Stockholm,
och att besöka en massa ställen som jag spanat in,
lite här och där, i cyberrymden.
Men jag skulle tro att det kanske varken blir det ena eller det andra,
men då är det faktiskt helt Ok.








Också lite thé på det,
lyxthe som namntvillingen sa,
och även fast det nu inte var inhandlat på det rätta stället,
så är det ändå lyxthé för mig.
Ser framemot lyxfrukost,
på hotellet under helgen,
och kanske en kopp thé mitt på dagen i staden,
eller varför inte ett glas vin.


Fin helg!



1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder! Du är verkligen duktig med kameran! Hoppas att du har det bra här i huvudstaden och att du får tillfälle att besöka Papercut. :)

    Fin helg!

    Kram / Maria

    SvaraRadera