26 december, 2013

God fortsättning




God fortsättning.
Har försökt blogga flera gånger men det har blivit nå knasigt.
Bilderna jag laddar upp ser långt ifrån likadana ut som de jag har redigerat.
Nästan som att allt färg sugits ut från bilderna?
Jättetrist, och inte vet jag hur detta kan ordnas till!?!

I skrivandes stund skriver jag ut mängder med foton,
~ fotoskrivare var ett av paketen under granen :) :), 
foton som tagits under det gånga året.
Jag inspireras av mig själv,
att börja fota igen,
och med start 2014 skall jag påbörja min fotodagbok.
En bok där jag samlar några bilder från den gånga månaden,
och kanske skriver några ord till bilden.
En utmaning.

Hoppas ni mår gott,
och får njuta och göra precis det ni vill göra.
Gott slut, och Gott Nytt År.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar